Összes oldalmegjelenítés

2018. július 27., péntek

Amanda Bouchet The Kingmaker Chronicles

Amanda Bouchet A ​Promise of Fire


KINGDOMS ​WILL RISE AND FALL FOR HER…
BUT NOT IF SHE CAN HELP IT
Catalia „Cat” Fisa lives disguised as a soothsayer in a traveling circus. She is perfectly content avoiding the danger and destiny the Gods-and her homicidal mother-have saddled her with. That is, until Griffin, an ambitious warlord from the magic-deprived south, fixes her with his steely gaze and upsets her illusion of safety forever.
Griffin knows Cat is the Kingmaker, the woman who divines the truth through lies. He wants her as a powerful weapon for his newly conquered realm-until he realizes he wants her for much more than her magic. Cat fights him at every turn, but Griffin's fairness, loyalty, and smoldering advances make him increasingly hard to resist and leave her wondering if life really does have to be short, and lived alone.
An Amazon Best Book of the Month!


Amanda Bouchet Breath ​of Fire


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
SHE'S DESTINED TO DESTROY THE WORLD…
„Cat” Catalia Fisa has been running from her destiny since she could crawl. But now, her newfound loved ones are caught between the shadow of Cat's tortured past and the threat of her world-shattering future. So what's a girl to do when she knows it's her fate to be the harbinger of doom? Everything in her power.
BUT NOT IF SHE CAN HELP IT
Griffin knows Cat is destined to change the world-for the better. As the realms are descending into all-out war, Cat and Griffin must embrace their fate together. Gods willing, they will emerge side-by-side in the heart of their future kingdom…or not at all.




Amanda Bouchet Heart ​on Fire


Who is Catalia Fisa?
With the help of pivotal figures from her past, Cat begins to understand the root of her exceptional magic, her fated union with Griffin Sinta, and Griffin's role in shaping her destiny.
Only Cat holds the key to unlocking her own power, and that means finally accepting herself, her past, and her future in order to protect her loved ones, confront her murderous mother, and taking a final, terrifying step—reuniting all three realms and taking her place as the Queen of Thalyria.
What doesn't kill her will only make her stronger…we hope.



19 megjegyzés:

  1. Szia Anita! Szeretnék kérni olvasói meghívót a blogodhoz. Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia, én is egy meghívót szeretnék kérni, ha megoldható lenne, mert a te blogod volt a legjobb, hálás is vagyok a munkádért, és sajnálnám a lehetőséget. Előre is köszönöm, ha küldesz meghívót!
    e-mail címem: gy.m.antal@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia Anita,
    Szeretnék én is meghívót kérni, rengeteg könyvet olvastam a blogodon és most vettem észre, amikor egy kedvencekbe berakott könyvet szeretnék elolvasni, hogy szükségem lenne meghívóra hozzá. Az email címem: judithorvath.sv@gmailcom
    Köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia, Anita
    Örülnék én is ha kaphatnèk meghívót a blogodhoz. Örülök, hogy jól vagy és gondolom megoldódott ami miatt nem voltál egy darabig.
    Emailed istrabhajnalka@gmail.com

    Köszönöm! ☺

    VálaszTörlés
  6. Szia, Anita
    Örülnék én is ha kaphatnèk meghívót a blogodhoz. Örülök, hogy jól vagy és gondolom megoldódott ami miatt nem voltál egy darabig.
    Emailem istrabhajnalka@gmail.com

    Köszönöm! ☺

    VálaszTörlés
  7. Szia, Anita
    Örülnék én is ha kaphatnèk meghívót a blogodhoz. Örülök, hogy jól vagy és gondolom megoldódott ami miatt nem voltál egy darabig.
    Emailem istrabhajnalka@gmail.com

    Köszönöm! ☺

    VálaszTörlés
  8. Szia Anita,

    Én is nagyon örülnék egy meghívónak. Remélem minden rendben van, mert eltűntél egy időre. Előre is köszi!
    Email: vivienzubai@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia,Anita szeretnék egy meghivót kérni a magyar nyelvű könyves oldaladhoz ha lehet : justysdarlyng2@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Kedves Anita!
    Nagyon hálás lennék én is ha küldenél egy meghívót! Köszönöm szépen!
    Az e-mail címem: daysireslife@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Kedves Anita!
    Ha lehet és is szeretnék meghívót kérni! Nagyon szerettem ezt az oldalt, és nem tudtam mi történt. Előre is köszönöm. Az e-mail címem: drvadaszieva@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia én is szeretnék meghívot. Előre is köszonöm. orsosszandra92@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia én is szeretnék az oldalhoz meghívót ha lehet!Köszönöm
    melindamacza@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia, én is szeretnék kérni egy meghívott ha lehetséges, hálás vagyok az eddigi munkáért az oldalon. Köszönöm
    vikike19890313@gmail.hu

    VálaszTörlés
  15. Szia szeretnék kérni meghívot az oldaladhoz köszönöm lazacika1@gmail.com


    VálaszTörlés
  16. Köszönöm a feltöltést és szeretnék meghívot kérni.Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  17. Szia nagyon szeretnék meghivot kapni.Előre is köszönöm neked. akovacs0321@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretnék meghívót kérni nagyon szerettem a blogodat köszönöm neked. horvathnedm78@gmail.com

    VálaszTörlés

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2)  After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe...