Összes oldalmegjelenítés

2018. július 27., péntek

T. M. Frazier King ​(1,2,3,4,5,6,7,8

T. M. Frazier King ​(angol) (King 1.) 


Homeless. Hungry. Desperate.
Doe has no memories of who she is or where she comes from.
A notorious career criminal just released from prison, King is someone you don’t want to cross unless you’re prepared to pay him back in blood, sweat, pu$$y or a combination of all three.
King’s future hangs in the balance. Doe’s is written in her past. When they come crashing together, they will have to learn that sometimes in order to hold on, you have to first let go.
Warning: This book contains graphic violence, consensual and nonconsensual sex, drug use, abuse, and other taboo subjects and adult subject matter. Although originally slated to be a standalone, King is now a two part series.


T. M. Frazier Tyrant (King 2.) 

I. Remember. Everything.
Only now I wish I didn't.
When the fog is sucked away from my mind like smoke through a vacuum, the truth that has been beyond my reach for months finally reveals itself.
But the relief I thought I would feel never comes, and I'm more afraid now than I was the morning I woke up handcuffed in King's bed.
Because with the truth comes dark secrets I was never meant to know.
I will put the lives of those I love most at risk if I let on that my memory has returned, or if I seek help from the heavily tattooed felon who owns me body and soul.
I don't know if I'm strong enough to resist the magnetic pull toward King that grows stronger every day.
He's already saved me in more ways than one. Now it's my turn to do whatever it takes to save him.
Even if that means marrying someone else..

T. M. Frazier Lawless (King 3.) 

Thia is prim and proper.
Bear is leather and lawless.
It will never work between them.
It's a lie they almost believe…
It is necessary to first read King and Tyrant to fully enjoy Lawless.


T. M. Frazier Soulless (King 4.) 

The finale to Bear and Thia's epic love story.



T. M. Frazier Preppy ​1.


Bowtie…'till I DIE.
Samuel Clearwater, A.K.A Preppy, likes bowties, pancakes, suspenders, good friends, good times, good drugs, and a good f*ck.
He’s worked his way out from beneath a hellish childhood and is living the life he’s always imagined for himself. When he meets a girl, a junkie on the verge of ending it all, he’s torn between his feelings for her and the crippling fear that she could be the one to end the life he loves.
Andrea ‘Dre’ Capulet is strung out and tired.
Tired of living for her next fix. Tired of doing things that make her stomach turn. Tired of looking in the mirror at the reflection of the person she’s become. Just when she decides to end it all, she meets a man who will change the course of both their lives forever.
And their deaths.
For most people, death is the end of their story.
For Preppy and Dre, it was only the beginning


T. M. Frazier Preppy ​2.


Preppy finds himself back in a world he once loved, but no longer recognizes. His dim smile can’t hide his inner turmoil and the people he views as family all suddenly feel like polite strangers.
Except for one person. A girl with dark eyes and even darker hair.
A girl who isn’t even an option.
At least, not anymore.
Dre can’t decide who she’s going to listen to. Her heart, her head, or her body. Because two out of those three things have her heading right back to Logan’s Beach. Closure is what she tells herself she’s seeking, but when she unlocks doors that were never meant to be opened she soon discovers that when it comes to Samuel Clearwater, closure might NEVER be an option.
This is book six in the King Series and the second part of Preppy and Dre's story.


T. M. Frazier Preppy ​3.


The bowtie is BACK!
Dre was just a beautiful stranger when Preppy saved her the first time around. Now, he has to save her again, but she's no longer some stranger, she's family, and he has no idea who or what he's up against.
What he does know is that putting his family back together is the only acceptable outcome.
Preppy's to-do list?
SAVE FAMILY. SEEK REVENGE.
He's alive…and he's out for BLOOD


T. M. Frazier Up ​in Smoke


I’m a man without a conscience.
I deal in murder and mayhem.
I’m the best at what I do.
Frankie Helburn is supposed to be an easy job.
A means to flush her father out of hiding.
Simple.
Except there isn’t anything simple about Frankie or the secrets she’s keeping.
She’s stubborn as hell and the sexiest god damn thing I have ever seen, sending dark, dirty animalistic desire coursing through my veins.
She’s cocaine with legs. A f*cking addiction that makes me question things I’ve never questioned before. Want things I’ve never wanted before.
I might have her, but she isn’t mine to keep.
If her father doesn’t show his face, she will be mine.
To KILL.




T. M. Frazier All ​The Rage


They call me Rage.
My real name is like a shadow, always close behind, but never quite able to catch up to me.
I fly under the radar because no one ever suspects I’m capable of the kind of brutal violence I commit each and every day.
You see, I’m a girl. I’m nineteen.
And I'm a killer.
I look like a goddamn cheerleader, but can take out a man three times my size in more than as many ways, without hesitation.
This life is all I know. It’s all I want to know. It keeps the shit buried that I need kept buried. It allows me to live without thinking too much.
Without dwelling on the past.
Until him.
It all changes when an ordinary boy becomes my next target.
And my first love.
I have to choose.
The only life I’ve ever known has to die, or he does.
Either way, I’ll be the one pulling the trigger…
All the Rage is a STAND ALONE



104 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Anita 😊

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anita a többi rèsze nincs meg magyarul??Remèlem hogy 😊igen mert nagyon kivàncsi vagyok a folytatàsra👌👌😁😁

    VálaszTörlés
  3. Koszonjuk!!♥️
    Esetleg Winter Renshawtol nem tudnal megszerezni valamit? :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!�� Esetleg németül nem tudnád megszerezni?

    VálaszTörlés
  5. Szia Anita. A többi rész várható esetleg magyarul? 😊

    VálaszTörlés
  6. Szia Anita!Engem is érdekelne hogy a többi rész megvan-e magyarul.Az 1.rész feltöltését pedig köszönöm!😃

    VálaszTörlés
  7. Még csak most jelent meg magyar nyelven a könyv, még várni kell a folytatásra.

    VálaszTörlés
  8. Szia. Az Up in Smoke nem fejeződik be.Hogyan lehet a végét megkapni. Az utolsó fejezetek lemaradtak.:(

    VálaszTörlés
  9. ezek amik itt vannak nem a teljes könyv :( csak pár száz oldal van.. max 121 oldal van fent, valaki küldjön egy linket a teljes King 2. részről!!! előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. angolul persze.. tudom hogy még nincs magyarul sajnos :'(

      Törlés
  10. valaki tudja mikor várható magyarul a folytatás?

    VálaszTörlés
  11. Nincs még meg a 2. Rész magyarul? Aaaaannyira nagyon szeretném már olvasni :(

    VálaszTörlés
  12. Engem is nagyon érdekelne a második rész magyarul ha valakinek megvan pls küldje át❤❤❤
    kanyadiildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok ☺ engem is érdekelne a 2.része magyarul ☺ ha valakinek meg lenne ,légyszi küldjétek el ☺ köszönöm. becsiklaudia45@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok ☺ engem is érdekelne a 2.része magyarul ☺ ha valakinek meg lenne ,légyszi küldjétek el ☺ köszönöm. becsiklaudia45@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Engem is érdekelne a 2 rész. Köszi

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok lányok, tudnatok segiteni. Kedves Anita ugy szerettem a blogodat de valamiért eltünt. Mindigbonnan olvastam a könyveket de ha ramegyek a blogodra mindig azt dobja ki hogy kell meghivo. Kérlek segitsetek szeretnék ujbol a blogodhoz tartozni... Köszönöm

    VálaszTörlés
  17. wikycica92@gmail.com küldenétek meghivot erre az email cimre,

    VálaszTörlés
  18. Szia. Küldenél meghivot nekem, nagyon köszönöm 😊
    k.palkovics@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Olyan jó könyveket találtam itt az oldalon. Szuper blog. Kérlek téged Anita, vagy valaki szánjon meg engem is egy meghívóval. Köszönöm szépen. 😊

    olaszagnes1@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szeretem az oldalt. Kérhetnék én is egy meghívót. Köszönöm
    martit2383@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Nagyon megtetszett ez a blog, imádok itt újabb könyveket találni és olvasni. Kérhetnék én is egy meghívót? Előre köszönöm!
    akosluca5@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! En is szeretnék meghívót kérni😊🤗

    VálaszTörlés
  23. Kedves Anita!
    Nagyon szerettem a blogod és sok jó könyvet köszönhetek neked!
    Szeretnék meghívót kérni,hogy újra elérhessem a blogod!
    hrivnakvera75@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia,szeretnék kérni meghívót ha lehet! Köszönöm balintkriszta73@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok, szeretnék kérni én is egy meghívót,nagyon jó ez az oldal,és szeretnék továbbra is innen olvasni!Előre is köszönöm. fleisz94@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia Anita. Tudnál nekem is küldeni meghívót. Nagyon szerettem az oldaladat.
    o.tamara@gmail.hu

    VálaszTörlés
  27. Szeretnék kérni meghívót én is!

    eletke777@gmail.com

    Légysziiiii :)

    VálaszTörlés
  28. Szia,én is szeretnék kérni egy meghívót.
    orsi.demeny@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Szeretnék én is egy meghívót kérni, ha lehet!;)
    Előre is köszönöm.
    mfanni0914@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Szintén szeretnék én is, ha még lehetőség van rá!
    Nagyon szépen köszönöm előre is!
    @khd.921110@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia. Szeretnék én is meghívót kérni ha lehet. Előre is köszönöm ��
    bianator18@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia! Kérhetnék én is meghívót? Köszönöm szépen!!! somaedina@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Kedves Anita!
    Szeretnék csatlakozni a táborodhoz, ezúton kérek én is meghívót, ha lehet!
    Köszönettel:
    szabo.mogo@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Kedves Anita! Szeretnék én is kérni egy meghívót kérni, ha lehetséges!
    Köszönettel:
    bdcsilla88@freemail.hu

    VálaszTörlés
  35. Kedves Anita!
    Szeretnék én is meghívót kérni! Előre is köszönöm ❤️
    secretletter05@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  37. Szia! Én is szeretnék meghívót kérni, ha lehetséges.
    Köszönöm
    hviirag@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia! Szeretnék én is továbbra is itt olvasni,kérhetnék egy meghívót?
    Köszönöm Anita
    jeremi.kinga04@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Én is kaphatnék meghívót, kérlek? ❤
    koszegidominika@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Kedves Anita!
    Kaphatnék meghívót az oldalra?
    vinklar.e@gmail.com
    Köszönöm Éva

    VálaszTörlés
  41. Szia! Csatlakoznék én is. Kaphatnék meghívót az oldalra? nikolettk2048@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  42. Szia! Kaphatnék én is meghívót?
    b.klaudia2225@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Én is szeretnék meghívót kérni!
    pintermelinda81@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. Kedves Anita! Én is szeretnék meghívót kérni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pinterorsika@gmail.com az email. címem. Köszönöm!

      Törlés
  45. Szia, ha szabad akkor én is szeretnék meghívót kérni, imádom az oldaladat ♡ :) vvigherika991@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia Kedves Anita! Én is szeretnék meghívót kérni. challisto@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok ha még lehet csatlakoznék : gallopatri96@gmail.com

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  48. Szia Anita én is szeretnék kérni meghívot
    urmarslako15@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  49. Szia. Szeretnék kérni egy meghívót az oldalra erika.pasztor.rix@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  50. Szia,
    kaphatnék én is meghívót?
    mariannabodorne@gmail.com

    Nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok!
    Kaphatnék én is egy meghívót? Előre is köszönöm!
    szenteianita18@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Én is szeretnék meghívót kérni. Nagyon köszönöm, Anita.
    herbanszky.agnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia. Szeretnék kérni egy meghívót az oldalra szonyiregina@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  54. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  55. Szia Anita.Nagyon szeretem az oldalt. Kérhetnék én is egy meghívót. Köszönöm
    nikvoletta77@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Szia Anita, kérhetnék én is egy meghívót farkas.v.1114@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  57. Szia Anita!
    Ha lehet szeretnék egy meghívót kérni, mert nagyon szeretem az oldaladat! ❤️
    anita850809@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  58. Kedves Anita!
    Szeretnék én is meghívót kérni! Előre is köszönöm ❤️
    szoszke00333@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Szia szeretnék meghívót kérni :-)
    csi9fg@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  60. Szia Anita! Ha lenne lehetőség meghívóra ... szeretnék. horvath.hajnalka09@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Szia Anita! Szeretnék én is meghívot kérni az oldaladra. Egyszerűen imádom 🥰
    erdodimonika89@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Szia Anita! Szeretnék meghívót kérni az oldaladra r.kajan@outlook.com címre. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    Szeretnék megívót kérni az oldaladra. szebenyilivia@gmail.com címre. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  64. Szia! Szeretnék meghívót kérni az oldalra. b.klaudia2225@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  65. Szia, Anita! Szeretnék meghívót kérni az oldaladra. Nagyon sok szuper könyvet köszönhetek neked. faddiagnes85@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  66. Szia!
    Én is nagyon szeretnék egy meghívót.Nagyon szerettem az oldalt!
    nagynejudit25@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  67. Kedves Anita! Szeretnék én is meghívót kérni! Szuper az oldalad😇 köszönöm szépen!gotti18@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Szia Anita kaphatnék én is egy meghívót esetleg az oldaladra?
    szandra200037@gmail.com
    Köszönöm válaszod 😊

    VálaszTörlés
  69. Szia!
    Anita kérhetnék én is egy meghívót?
    fritzlauracintia@gmail.com
    Előre is köszönöm ❤️:)

    VálaszTörlés
  70. Kedves Anita, szeretnék én is meghívót kérni. Olyan sok jó könyvet olvastam itt, most újra tél van és lenne időm olvasni. :) Köszönöm szépen.
    molnargnoemi@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Szia Anita!Én is nagyon szeretnék egy meghívót ha lehet. Köszönöm Szépen!😊besebogi50@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Kedves Anita!
    Szeretnék csatlakozni a táborodhoz, ezúton kérek én is meghívót, ha lehet!
    Köszönettel:
    vicuska.bzdmg@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok , a 2.része még mindig nincs fent magyarul pdf-ben? Köszönöm előre is a választ :D

    VálaszTörlés
  74. Szia Anita, Sziasztok!
    Szeretnék én is kérni egy meghívót ha lehetséges!
    Köszönöm szépen :)
    farkas.v.1114@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Szia Anita! Már régóta olvastam a magyar nyelvű blogodat, nagyon szerettem, kérnék én is meghívót, eszternebusz@gmail.com címre, előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  76. Szia szeretnék én is kérni egy meghívot, köszi szépen. beatrixpetrovic977@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Szia, én is szeretnék kérni meghívót: erzsebetmeier@gmail.com
    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  78. Kedves Anita
    Végig követtem a magyar nyelvű blogod sajnos egy ideje már nem tudom elérni :(
    Kérhetek egy meghívot?
    Email cimem: alexandragulyas9@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Szia Anita!
    Szeretnék meghívót kérni. Köszönöm
    hegedusedina00@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Szia én is szeretnénk egy meghívót
    vereskatika@yahoo.com

    VálaszTörlés
  81. Szia,én is nagyon szeretnék egy meghívót.Nagyon tetszett a magyar nyelvű blogod.Szivesen olvasnám a könyveidet.Köszönöm szépen.gyorgydeakeszter@yahoo.com

    VálaszTörlés
  82. Szia!
    Szeretnék meghívót kérni.
    Előre is kösszönöm.
    gombarneszilakagnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Szia!
    Én is szeretnék meghívót kérni, előre is köszönöm.!
    braunkira0804@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Szia!
    Szeretném továbbra is olvasni az általad megosztott könyveket. Kérhetnék meghívót? Köszönöm!
    agnesmoonlight75@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Szia!
    Szeretnék meghívót kérni!
    graf.anita27@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  86. Szia! Szeretnék meghívót kérne.
    Előre is köszönöm!
    elizabeth19870923@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Szia Anita!
    T M Frazier Soulless magyarul megkaphatnám nagyon érdekel már tűkün ülök! Kérlek!!
    Köszönöm szépen elöre is.

    VálaszTörlés
  88. Szia kaphatok meghívót ?
    kornyisnra@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  89. Szia Anita!Nagyon szeretném az általad megosztott könyveket a blogokon olvasni, ha lehet én is szeretnék egy meghívót kérni. Köszönöm. deregi.anta@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  91. Nagyon szuper oldal! Szeretnék én is kérni egy msghívót. agota123436@gmail.com Előre is köszi.

    VálaszTörlés
  92. Nagyon tetszik az oldal, és imádok olvasni, ezért én is szeretnék kérni meghívót, ha lehet.
    kill.the.life22@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  93. Szia, én is szeretnék csatlakozni az olvasók köréhez, szeretnék egy meghívót :) barnaklaudia@gmail.com

    Köszönöm

    VálaszTörlés
  94. Kedves Anita! Nagyon szeretek olvasni, rengeteget olvastam a fordításaidat.
    Szetetnék újra csatlakozni, szeretnék kérni meghívót! Nagyon szépen köszönöm!
    gabriellasodar@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. Szia Anita! Szeretnék csatlakozni a blogodhoz, ha megengednéd. Köszönöm

    VálaszTörlés
  96. Szia Anita csatlakozni szeretnèk.
    szsofi88@gmail.com köszönöm 🙂

    VálaszTörlés

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2)  After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe...