Összes oldalmegjelenítés

2018. november 3., szombat

Vi Keeland · Penelope Ward The Rush 1,2

Vi Keeland · Penelope Ward Rebel ​Heir


From ​New York Times Bestselling authors Vi Keeland and Penelope Ward, comes the first book in a new, sexy duet.
How to kick off a great summer in the Hamptons:
Snag a gorgeous rental on the beach. Check.
Get a job at a trendy summer haunt. Check.
How to screw up a great summer in the Hamptons:
Fall for the one guy with a dark leather jacket, scruff on his face, and intense eyes that doesn’t fit in with the rest of the tony looking crowd. A guy you can’t have when you’ll be leaving at the end of the season.
Check. Check. Check.
I should add—especially when the guy is your sexy, tattooed God of a boss.
Especially when he not only owns your place of employment but inherited half of the town.
Especially when he’s mean to you.
Or so I thought.



Vi Keeland · Penelope Ward Rebel ​Heart 


Rush and Gia’s story continues in the gripping conclusion to the New York Times bestseller, Rebel Heir…
How to screw up a great summer in the Hamptons:
Sleep with your boss. Check.
Blow all your money on a rental you can’t afford. Check.
How to walk away from a man you fall in love with at the end of a summer:
…I’ll let you know when I figure it out.
Rebel Heart is the second book in the Rush Series Duet. Book One, Rebel Heir, is available for sale now.


121 megjegyzés:

  1. Kedves Anita! Olyan kérdésem lenne hogy megtudod e szerezni Joss Stirlingtől a Struck sorozatot???
    Üdv
    Celia

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anita! Olyan kérdésem lenne hogy megtudod e szerezni Joss Stirlingtől a Struck sorozatot???
    Üdv
    Celia

    VálaszTörlés
  3. Szia Anita sajnos nem engedi letölteni a Rebel heir-t , esetleg eltudod küldeni e-mailben ?
    Email cím: moreandrea04@gmail.com
    Előre is köszönöm .

    VálaszTörlés
  4. Szia Anita nekm sem engedi letölteni a rebel heir-t, esteleg eltudod küldeni nekem g-mailen? iamyours2005@gmail.com címen elérsz.
    Előre is köszi érte.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Sajnos nem engedi a letöltés esetleg emailben el tudnád küldeni nekem? reginajns1@gmail.com köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  6. Szia Anit
    Estleg nekem is eltudnád a második részt e-mailben küldeni? előrei is köszönöm zsomazor@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia Anita!
    A 2. Reszt el tudnad kuldeni nekem emailben? Sajnos nem tudom megnyitni a linken. Elore is koszonom!
    b.gabica46@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia Anita! Sajnos a linken nem engedi letölteni. Esetleg el tudnád nekem küldeni a második részt emailben? viragbalogh640@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia Anita, sajnos a második részt nem engedi letölteni. Eltudnád küldeni? Rebel Heart.
    zeva1972@gmail.com
    Köszönöm szépen 🤗

    VálaszTörlés
  10. Szia a második részt sajnos nem engedi letölteni.Eltudnád küldeni e-mailben? Rebel Heart.
    adamvivien95@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok én is kérhetem a második részt 😊lauratina8211@gmail.com köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok nem sikerül letöltenem egyik részt sem, akinek megvan eltudná küldeni nekem mind a 2 részt?
    Email címem : teokanemeth@gmail.com
    Előre is köszi:)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok. Nekem sem engedi egyiket sem, esetleg ha meg van valakinek, nekem is el tudná küldeni? Előre is köszönöm.
    E-mail címem: kollarn618@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Nekem sem engedi, ha valakinek megvannak el tudná küldeni nekem is? dorika9373@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! Nekem sem engedi.
    Ez email címem: zsofia.farkas23@gmail.com
    Előre is köszönöm l!😀

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni a második részét a könyvnek emailben? szecsililike709@gmail.com
    előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni a második részét a könyvnek emailben? melindameszaros72@gmail.com
    előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok, el küldene nekem valaki a 2 részt?
    Előre is köszönöm szépen 😁
    andi19831017@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok, el küldene nekem valaki a 2 részt? 1992farkas@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  21. Kedves Anita! Sajnos nem tudom letölteni a második részét a könyvnek. El tudnád küldeni emailben a linkjét? (szabodora000@gmail.com)
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  22. Szia/Sziasztok!
    Aki a második részt letudta tölteni elkuldi a molnarkinga0720@gmail.com címre?

    VálaszTörlés
  23. Szia/sziasztok. Valaki esetleg el tudná nekem küldeni a 2.részt regii0046@gmail.com címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Valaki eltudná nekem is küldeni a 2. részt? Nagyon megköszönném! kiskungi@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    Nekem is el tudná valaki küldeni a 2. részt?
    otilia.ling@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Valaki eltudná nekem is küldeni a 2. részt? Nagyon megköszönném🤗

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Valaki eltudná nekem is küldeni a 2. részt? Nagyon megköszönném🤗 imrebea857@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Kedves Anita.
    El tudnánd nekem küldeni ennek a könyvnek az első részét. Nagyon megköszönöm.
    Szép napot.
    Szia

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! NEkem is el tudja küldeni valaki a 2. részt? mindigkonyv@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  30. Kedves Anita!
    Nekem sem engedi egyik könyvet se letölteni.
    Esetleg el tudnád nekem küldeni a két könyvet? sulireka25@gmail.com
    Előre is köszönöm!
    S.Réka

    VálaszTörlés
  31. Kedves Anita!
    Elkérhetem mind a két részt? nem tudom letölteni!
    matiz.julia@gmail.com
    köszönöm előre is !:)

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok ☺️
    Nekem sem engedi letölteni a könyvet
    Esetleg valaki el tudná nekem küldeni?
    Karocz.panna@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen ☺️

    VálaszTörlés
  33. Szia
    Esetleg a második részt nekem is eltudnád küldeni e-mailbe?előre is nagyon szépen köszönöm
    szuzon@citromail.hu

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok
    Vki eltudná küldeni nekem emailben a második részt? renata.szasz@gmail.com
    Nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok!
    Valaki elküldené nekem is a 2. részt?
    kalianiko1983@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok,
    Én is szeretném a második részt elolvasni, ha van rálehetőség.
    Az e-mailem szeadry@gmail.com

    Előre is hála.

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok ☺️
    Nekem sem engedi letölteni a könyvet
    Esetleg valaki el tudná nekem küldeni?
    muller.dorka@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok!
    Esetleg én is kérhetném emailben a 2.részt?
    ignaczjulia5@gmail.com
    Köszi! ��

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Nekem is el tudnátok küldeni a 2. részt?

    VálaszTörlés
  40. dori778967@gmail.com emailre ♡

    VálaszTörlés
  41. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! A második részt én is elkerültem e-mailben mert nekem sem engedi letölteni, toth.szilvi.26@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  43. Szia Anita! Sajnos nem engedi letölteni. A gigike44@citromail.hu el tudnád küldeni a könyvet. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. Szia. Elküldenéd nekem is e-mailben a 2. részt? Köszönöm előre is. viki.laposi23@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok! Akinek sikerült a második részt megkapni, lenne kedves a poanett@yahoo.com címre elküldeni? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok! A második részt én is elkérhetem? mindigkonyv@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok nekem is el tudná valaki küldeni az első és második részt is, mert nem engedi letölteni. sara70607@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Sajnos a 2. Részt én sem tudom elérni. Valaki tudna hozzá másik linket vagy e-mailben megosztaná velem ? Köszönöm előre is!!! Szandyke69@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Szia Anita!Én sem tudom a második részt letölteni, el tudodnád küldeni e-mailben a következő címre betyar.9014@gmail.com! Köszönöm

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok! Én is megkaphatom a 2. Részt emailban? Nagyon köszönom
    sz.mariann22@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok!Én is megkaphatnám a 2.részt emilban? Előre is köszönöm
    bata6868@freemail.hu

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok! Aki már megkapta elküldené nekem is a 2. részt? melindavelez92@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok. Kérhetném a 2.részt? Sajnos nem tudom letölteni.
    b.marina@freemail.hu
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok
    Vki eltudná küldeni nekem emailben a második részt? darkprincess972@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  55. Szia nekem sem engedi letölteni a második részt :( eltudna küldeni nekem is valaki a milany.krisztina@gmail.com email címre ? Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok!Én is megkaphatnám a 2.részt e mail-ben? Előre is köszönöm. devtam1527@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok! Én is elkérhetném a második részt emailben? Köszönöm!!❣❣
    ronisara86@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok! Szintén a második rész érdekelne😊 valaki elküldené?
    sooskriszti78@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    Szeretném elkérni a második részt emailben.
    martonka77@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  60. Szia.en is szeretnem kerni a masodik reszt emailben.nagyon koszonom
    hamuspill.gamil.com

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok! Szetetném én is kérni a 2.részt ha lehet.köszönöm
    era7888@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok.Én is elkérhetném a 2.részt?
    borbelyne1986@freemail.hu

    VálaszTörlés
  63. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok!
    Esetleg nekem is el tudná valaki küldeni a második részt?
    Előre is nagyon köszönöm!:)
    sliczni.szabo@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok!
    Valaki nekem is eltudná küldeni a 2. részt?
    Köszönöm szépen :)
    olah.adrika@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok.El tudná nekem küldeni a 2.részt valaki.Nagyon megköszönneeém.szilviakupeczne@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Én is szeretném a 2 részt ha magyarul van. Köszönöm. kovacsnemeserzsebet@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki a második részt?
    toth.doncsi@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  70. Kedves Anita!
    Eltudod küldeni a 2 részt.Nem engedi elolvasni.
    luca.kovacs04@gmail.com-ra.
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok! Valaki lenne olyan kedves, hogy elküldi nekem a 2.részt? Elöre is köszönöm
    barbara.ponyova99@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a 2.részt? Köszönöm
    barbara.ponyova99@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a 2.részt? Köszönöm
    barbara.ponyova99@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok! Kedves Anita! A masodik reszt elküldenéd nekem is?
    szandi.vagyok95@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok!Kedves Anita, nekem is eltudnád küldeni a 2.-részt?Köszönöm.
    debike1999@freemail.hu

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok!el tudná küldeni a 2 részt valaki?puskasne0512@gmail.com elöre is köszönöm😉

    VálaszTörlés
  77. Szia a második részt sajnos nem engedi letölteni.Eltudnád küldeni e-mailben? Rebel Heart.
    mercedesz.karai@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  78. Szuper volt az első rész, második esetleg rajongói forditásban nincs meg valakinek? Tudom az első is most jött még csak ki.

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok!

    Nekem sem sikerül letölteni a második részt. El tudná küldeni nekem is valaki? Előre is köszönöm!
    szabotimi0117@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Szia Anita!
    Sajnos én sem tudom letölteni. Esetleg el tudnád küldeni? Előre is köszönöm!
    kollarnora098@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok! Nekem sem nyitja meg a második részt, eltudná küldeni valaki esetleg? Előre is köszönöm!
    matyusbernadett0@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok! Elküldené nekem is a második részt mert nem nyitja meg.
    Előre is köszi!
    roni0109@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok! A 2.részt nekem is el tudná valaki küldeni?
    narainorika@gmail.com
    Előre is köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki a 2est?
    ancsin.petra@gmail.com
    Előre is köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni a második részét a könyvnek emailben?
    fasko.veroni@gmail.com
    előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  86. Szeretném kérni én is a 2. Részt. Előre is köszi.
    judit.nork@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok! Szeretném én is a második részt.
    roni0109@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok! :)
    A második rész ha valakinek megvan elküldi nekem is?
    Köszönöm szépen
    csergorebeka96@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a második részt : kiki19910124@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok!Valaki akinek megvan a 2.rész küldje el nekem is legyen szíves: herihudi@gmail.com
    Örök hála!

    VálaszTörlés
  91. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok!
    Erdeklődnék valakinek meg van a 2.rész?
    Ha igen meg tennétek hogy elkülditek nekem is nagyon halas lennék erte!köszi
    danika3749@freemail.hu

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok!
    Kedves Anita a második könyvet el tudnád küldeni nekem emailben
    sipos.rita1998@gmail.com
    Elöre is köszönöm szépen 🙂

    VálaszTörlés
  94. Sziasztok, el tudná nekem küldeni valaki a második részt?

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok én is elszeretném kérni a második részt kisvirag203@gmail.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  96. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anita! Szeretném elkérni a Lázadó Örökös 2. részét kornyisnra@gmail.com köszönöm

      Törlés
  97. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a masodik reszeet? Már nagyon izgatott vagyok..

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok
    Én is a második részt szeretném el kérni 🙊

    mini.zsuzs@gmail.com

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a Lázadó örökös második része, nagyon megköszönném ha elküldené a zsofia.farkas23@gmail.com e-mail címemre!

    Előre is köszönöm!🥰

    VálaszTörlés
  100. Szia Anita! Én is nagyon szeretném a második részét elolvasni. Vagy valaki nekem is elküldené? zeva1972@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  101. sziasztok,

    Nekem egyik részt sem sikerült letölteni, kérem küldjétek át nekem: klara.hamar@gmail.com
    Köszi
    K

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok!
    Átküldené nekem is valaki a második részt? Nagyon szeretném elolvasni :) Nagyon szépen köszönöm!! la.greta2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a második részt?
    Email cím : oroszszabcsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  104. Sziasztok! Légyszi, légyszi el tudná nekem is küldeni valaki a 2. Részt?! Örök hállám.❤️
    csilla_hajnal@yahoo.com
    Köszönöm! 🥰

    VálaszTörlés
  105. Sziasztok! Valaki elküldené nekem a 2.részt?! Nagyon szépen köszönöm!☺

    Erre az e-mail cimre: ev3lyne1992@gmail.com

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok! Nekem is eltudná valaki küldeni mind a 2 részt?❤️
    E-mail: bisi.bianka@gmail.com
    Örök hálám!!

    VálaszTörlés
  107. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni a második részt?
    dominikakovacs29@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Szia Anita ! Szeretnék hozzáférést kérni az oldalához . Előre is köszönöm. Zsuzsa .

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok,
    Nekem is el tudná küldeni valali a 2. könyvet?
    lenzsereva89@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  111. Sziasztok. Valaki nekem is elküldené nekem a 2.részt?😊lilinara0314@gmail.com Előre is köszönöm🙂

    VálaszTörlés
  112. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki a 2.részt? Nem tudom megnyitni.
    m.cintia97@gmail.com
    Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  113. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a 2. részt? Előre is köszönöm:) kollar.veronika2@gmail.com

    VálaszTörlés
  114. Nekem mind a 2 rész meg van írjon aki szeretné. szemannecsikos@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia en megkoszonnem 😊😊
      angela20011000@gmail.com

      Törlés
  115. Sziasztok! Valaki at tudna küldeni nekem a 2.részt?
    Köszönöm ( angela20011000@gmail.com )

    VálaszTörlés
  116. Sziasztok valaki eltudná nekem küldeni Rebel Heir-t 1,2 részt köszönöm szépen...
    pocak900919@gmail.com

    VálaszTörlés
  117. Szia szeretném elkerni a második részt 🙂
    totpalandi@gmail.com
    Köszönöm 🙂

    VálaszTörlés

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2)  After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe...