Összes oldalmegjelenítés

2018. november 27., kedd

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2) 


After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe in happy endings.
Matt Argento knows what it feels like to be alone. After a childhood of abandonment, he never imagined someone might love him—much less someone like Rhys Nyland, who has the voice of an angel, the looks of a god, and the worship of his fans.
Matt and Rhys come from different worlds, but when they meet, their chemistry is incendiary. Their romance is unexpected, intense, and forever—at least, that’s what their vows promise. Suddenly, Matt finds himself living a life he never thought possible: safe and secure in the arms of a man who feels like home. But when Rhys leaves to go on tour for his new album, Matt finds himself haunted by the ghosts of his past.
When Rhys returns, he finds Matt twisted by doubt. But Rhys loves Matt fiercely, and he’ll go to hell and back to triumph over Matt’s fears. After secrets are revealed and desires are confessed, Rhys and Matt must learn to trust each other if they’re going to make it.



80 megjegyzés:

  1. Szia megvan ennek az első része?
    Továbbá olyan kérdésem lenne, hogy régebben fent volt neked angolul elle kennedy him és us című könyve, de most már nem látom fent. El tudnád küldeni azokat is kérlek? Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Erdekelne egy konyv: Igy lettem Michelle Obama. Tudnal segiteni ? Sehol sem talalom pdfbe

    VálaszTörlés
  3. Szia.Szeretnem megkerdezni toled,hogy veletlenul nincs-e meg neked Blaire Babylontol a Rock Stars in Disguise sorozat angolul?Vagy be tudnad-e szerezni?
    Valaszodat elore is koszonom.A Molyocska.

    VálaszTörlés
  4. Szia. Keresem Thea Harrison Elder races sorozatát angolul, ha megvan neked eltudnád küldeni vagy felrakni?

    VálaszTörlés
  5. Szia. Szeretnék csatlakozni a lelkes olvasói közé. Tudnál meghívót küldeni?

    VálaszTörlés
  6. Szia. Hogy kell veled felvenni a kapcsolatot? Nem értek ehhez. Szeretném olvasni az oldalad. Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia Anita. Nagyon szeretem a blogodat. Sajnálom, hogy már nincs idöd/lehetöséged a könyvekkel foglalkozni. Ha lezárod a blogot, lehetne, hogy kapjak meghívót? skerlecz.k@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Kedves Anita!
    Évek óta a blogod rendszeres olvasója voltam, sajnálattal láttam, hogy nem tudok hozzáférni a másik oldaladhoz. Ha nem egy technikai probléma, hanem valóban meghívó szükséges a továbbiakban, kaphatnék esetleg a schofferpatricia@gmail.com e-mail címre?
    Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Az e-mail címem katalinbalint9@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Óóó, az előző üzenetemet nem továbbította a rendszer, bocsi!
    Szóval én is ugyanilyen problémával küzdök, hogy nem tudok az oldaladra belépni. Segítségedet szeretném kérni egy meghívóval vagy egy infóval, hogy mitevő legyek.
    Előre is szívből köszönöm! Üdv.

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is nagyon hálás lennék ha küldenél meghívót a másik oldaladhoz. Rendszeres olvasóid vagyok. E-mail címem suzanne9456@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Szia Anita! kérlek lehetne, hogy nekem is küldj meghívót. Mindkét blogodra? szandrad16@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  13. Szia Anita! Én is kérek szépen meghívót: sz.s.zsofia kukac gmail.com. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  14. Szia én is szeretnék meghívót kérni riamicinti21@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia Anita! Kétségbe estem, eltűnt a másik oldalad!!!?? Szükséges meghívó? Kérlek tájékoztass valamilyen formában, amint időd engedi! kata.csepregi@gmail.com köszi,köszi,köszi...

    VálaszTörlés
  16. Szia Anita! Én is szeretnék meghívót kérni a blogodhoz barkodomi@gmail.com email címre. Előre is nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia Anita! Én is szeretnék kérni egy meghívót danko.korina@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia Anita! Én is nagyon nagyon hálás lennék ha küldenél meghívót a blogodhoz:) Előre is köszi! k.b.laura1@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Kedves Anita!
    Én is nagyon szeretnèk meghívót!!!
    Már nagyon régóta rendszeresen figyeltem a blogodat, talàltam, és olvastam nàlad rengeteg könyvet. Még az elmúlt hét elején is kerestem, és olyan boldogan konstatáltam, hogy neked meg van a sorozat amit kinéztem, de sajnos a hétvégén már nem tudtam letölteni, mert nem fértem hozzá a bloghoz 😞
    Nagyon szeretnëm ha újra elèrhető lenne szàmomra.
    simonandivagyok@gmail.com -ra vàrom nagyon a meghívót/engedélyt
    Előre is köszönöm!
    Andi

    VálaszTörlés
  20. Szia Anita! Mi történt a másik oldaladdal? Imádtam! Tudnál légyszi meghívót küldeni hozzá? metzen.ancur@gmail.com
    Előre is köszönöm!♡

    VálaszTörlés
  21. Szia Anita,én is kérek szépen meghivót már elvonási tüneteim vannak :) tunderlala66@hotmail.com
    koszomom előre is !

    VálaszTörlés
  22. Anita, ld, mint fent 😎 😪régóta lelkes olvasód vagyok, nagyon hiányzik a blogod, szeretnék meghívót kérni én is. Előre is köszönöm 😍 csoppecske1@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia, én is szeretnék meghivót kérni kovacs.andrea.gy@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm 🙂

    VálaszTörlés
  24. Szia! Én is szeretnék meghivot kérni.
    emoferenczi@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  25. Szia Anita! Szeretnék a blogodra meghívót kérni. Nagyon sok könyvet olvastam már a magyar nyelvűek közül. Email címem:nemesevi.nv@gmail.com.Köszönöm:Évi

    VálaszTörlés
  26. Szia én is szeretnék meghívót kérni, ha lehet. Az email címem: galpetra0925@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  27. Én is szeretnék meghívót! :)
    galyasreka96@freemail.hu

    VálaszTörlés
  28. Kedves Anita!
    Ha lehet kaphatok én is meghívót a blogodra? hencsolimacska@gmail.com az e-mail címem.
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  29. Kedves Anita!
    Régóta rendszeresen olvasója vagyok a blogodnak, imádtam! 😍 Ha meghívós lett tényleg, akkor kaphatnék én is?
    szandus0506@gmail.com az e-mail címem.
    Előre is köszönöm!♥️

    VálaszTörlés
  30. Szia Anita, én is most szembesültem vele, hogy nem tudok fellépni az oldaladra, pont egy könyvet szerettem volna keresni mert emlékszem nálad olvastam, fel is voltam/vagyok iratkozva, ha tényleg meghívós lett én is szeretnék meghívót kérni, akaneshinozuka@hotmail.com az email címem. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  31. Szia Anita,sajnos én sem tudok felmenni az oldaladra,ezért szetenék meghívót kérni tőled.Az email címem nagyerika832@gmail.com.Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  32. Kedves Anita!
    Szeretnék meghívót kérni a blogodra, az email címem mozdeny.k@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  33. Kedves Anita!
    Én is régóta olvasok nálad. Ha lehet és működteted még a blogot, akkor szeretnék hozzáférést. Az e-mail címem: szentfa@gmail.com . Nagyon köszönöm, Éva

    VálaszTörlés
  34. Kedves Anita!
    Néhány napja akadtam a magyar nyelvű könyveket tartalmazó blogodra, aminek nagyon örültem, hogy rátaláltam. Nagyon jó könyveket töltessz fel mindenki örömére. Sajnos pár nap után vettem észre, hogy ezt a blogot csak meghívott felhasználók olvashatják. Szeretnék kérni tőled ilyen meghívót, remélem, hogy olvasod, és adsz lehetőséget számomra is!
    Email címem: bolytocska74@hotmail.hu
    vagy
    bolytocska740611@gmail.com
    vagy
    ovoda.varbo@gmail.com
    Köszönettel: Enikő

    VálaszTörlés
  35. Kedves Anita!
    Lelkes és rendszeres olvasója vagyok a blogodnak. Régóta nem volt időm olvasni, most viszint megint lett. Pár napja szerettem volna valami szuper kis könyvet letölteni magamnak, de sajnos azzal kellett szembesülnöm, hogy meghívós lett az oldal. Esetleg kaphatnék egy meghívót?
    Sok sok sok köszönettel :)
    E-mail cím: maitastyles@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia! Ha lehet, szeretnék én is meghívót kérni. Régóta olvasom tőled a könyveket, sok kedvencem is csak nálad található meg. Előre is köszönöm. E-mail: benocsbea@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok, valaki kapott visszajelzest, meghivot? Köszönöm előre is a válaszotokat.

    VálaszTörlés
  38. Szia! Csatlakoznék az előttem "szólókhoz", és nagyon hálás lennék ha tudnál nekem (is) küldeni egy meghívót, elég régóta nézegettem a blogodat, nagyon sok jó könyvre bukkantam ott rá, és még sokra szeretnék:) Itt az email címem : dancsivokk@gmail.com vagy ha esetleg ez nem lenne jó akkor a bloggerinadanutaa@gmailcom Előre is nagyon köszönöm. 🙏

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A második email címnél véletlenül lehagytam a Gmail után a pontot bocsánat

      Törlés
  39. Szia!
    Ezen az oldaladon próbálkozom, hátha megnézed. Küldj légyszíves nekem is meghívót mind a két blogodhoz (ha ez is meghívóssá válna). Rendszeresen benéztem, hogy visszatértél-e, egyszer csak hirtelen meghívós lett. (pinter@prem.hu)

    VálaszTörlés
  40. Szia!Szintén meghívót kérnék,ha megszánnál vele!🙏
    daraikitti@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia Anita! Kérhetnek énis meghívót? Mindkét oldaladhoz imádom a könyveidet :) köszi szépen! Bogiulrik033@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Nem meghívós . Megszűnt.

    VálaszTörlés
  43. Szia Anita! Az a hìr jàrja, hogy feljelentették az oldaladat, ha van valóságtartalma, őszintén nagyon sajnâlom. Amennyiben lenne később lehetőséged újabb blog indítására, szìvesen csatlakoznék a lelkes olvasóid közé. Már több éve olvasom könyveidet, TE voltál a favorit sokunk szàmàra. feketegolyakatalin@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Szia Anita èn is szeretnèk egy meghívót évek óta tőled töltöm a könyveket toth.2000.05.02.fanni@gamil.com cimre

    VálaszTörlés
  45. én is kaphatok meghivot? a email cimem mikucicsiko@gmail.com
    és nagyon szépen kérlek hogy tricia levensellertöl feltudod rakni angolul a daugher of the pirates king-et és a daugher of the siren queen-t

    VálaszTörlés
  46. amugy nem tudja valaki hol tudom letölteni azokat a könyveket angulul amiket elöbb emlitettem

    VálaszTörlés
  47. Kedves Anita. Én is kernek szépen meghívott És köszönöm a nagyon sok jó könyvet. A cím: lubak@centrum.sk

    VálaszTörlés
  48. Kedves Anita! Csatlakozom az előttem szólókhoz, én is nagyon szerettem az oldalad. Amennyiben lehetséges, kérlek, küldj nekem meghívót! Előre is köszönöm: kingkri2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Szia😊Én is szeretnék meghívót kérni.zanettzanetti@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  50. Szia én is szeretnék meghívót kérni😊 parkjiminluv22@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  51. Nagy rajongód voltam/vagyok. Én is kérnék meghívót köszönöm.
    erzsebetfilanebodo@gmail.com címre

    VálaszTörlés
  52. Kedves Anita! Szeretnék én is meghívót kérni :) danisanna97@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  53. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  54. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  55. Kedves anit
    Ha megkérhetnélek én is kaphatnék egy meghívót? Előre is köszi.
    Orgovanleila6@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Szia Anita! Csakúgy mint az előttem szólók,én is imádtam az oldaladat! Nem tudom,mi történt,de sajnálom,hogy erre a lépésre kényszerültél. Amennyiben lehetséges én is szeretnék mindkét blogodhoz meghívót kérni (email címem: kdrzsanett@gmail.com). Köszönöm az eddigi munkádat! Remélem tudok még olvasni tőled!
    Zsanett

    VálaszTörlés
  57. Kedves Anita! Régi, rendszeres olvasód voltam, míg hozzáfértem az oldaladhoz. Nagyon szeretnék újra csatlakozni, nagy örömet szereznél egy meghívóval! Köszönöm, Nóri

    VálaszTörlés
  58. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  59. Szia Anita örülnék ha kapnék meghívót az oldaladra rendszeres olvasód voltam, köszönöm imádom az oldalad! viviniki222@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Kedves Anita! Imádtam az oldalad és nagyon nagyon hálás vagyok a munkádért. Ha lehetséges én is szeretnék egy meghívót.❤
    Itt az email címem: karadagmeti@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok van aki kapott meghívót?

    VálaszTörlés
  62. Kedves Anita!
    Én is nagyon régi olvasód voltam, de nem találtam elérhetőséget hozzád!

    Ha lehetséges szeretnék kérni az oldaladhoz meghívót.
    ijjasneildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Kedves Anita!
    Én is nagyon régi olvasód voltam, de nem találtam elérhetőséget hozzád!

    Ha lehetséges szeretnék kérni az oldaladhoz meghívót.
    ijjasneildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Kedves Anita!
    Én is nagyon régi olvasód voltam, de nem találtam elérhetőséget hozzád!

    Ha lehetséges szeretnék kérni az oldaladhoz meghívót.
    ijjasneildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Kedves Anita!
    Ha lehet, szeretnék én is kérni meghívót az oldaladra!
    borbelyeszti813@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  66. Szia Anita! Nagyon nagyon sok boldog órát, napot okoztál a könyveiddel, és nem tudom hogy lehetséges e de, ha igen, kérlek tudnál küldeni meghívót a 2 oldaladra? Persze, ha nem azt is megértem!
    Előre is köszönöm!
    E-mail cím: agipko1214@gamil.com

    VálaszTörlés
  67. Kedves Anita!
    Ha lehet, szeretnék én is kérni meghívót az oldaladra!
    erra7297@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  68. Kedves Anita Nagyon szeretnèk kèrni meghìvót az oldaladra,előre is hàlàs köszönetem. dolanyiagnes@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia szeretnék kérni egy meghívót. viviendemkovics@gmail.com

      Törlés
  69. Szia Anita!
    Szeretnék kérni meghívót az oldoladra! Előre is köszönöm! Anna
    annaszopka980512@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok!
    polc.cf
    Regisztráljatok, míg lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lizy! Mivel már nem lehet regisztrálni az oldaladra, tudnál nekem egy meghívót küldeni a csikoseszti88@gmail.com e-mail címre? Előre is nagyon köszönöm!

      Törlés
  71. Kedves Anita! Rendszeres olvasója voltam a blogodnak hosszú évekig, de látom, hogy egy ideje már csak mehívóval lehet belépni az oldalra. Küldenél nekem egy meghívót a csikoseszti88@gmail.com e-mail címre? Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  72. Az oldal jò pár éve törölve lett, sajnos nem meghívòs! Köszönöm szépen a megszámlálhatatlan üzenetet.

    VálaszTörlés
  73. Szia Anita, köszönjük, hogy elmondtad, esetlegesen lehetséges hogy valamilyen más platformon letölthetővé váljanak az általad megosztott értékes tartalmak? Az ACOTAR sorozat után kajtatok már mióta és az első két részen túl a többit egyáltalán nem találom :(

    VálaszTörlés
  74. Ha kedvetek van, nézzetek be a legujabb blogomra.
    https://anniekonyvmolyvilaga.blogspot.com/?m=0

    VálaszTörlés

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2)  After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe...