Összes oldalmegjelenítés

2018. április 10., kedd

Penelope Douglas Rival (Fall Away 2.)

Penelope Douglas Rivali (Fall Away 2.)

Au existat oameni care mi-au fost dragi şi oameni care nu mi-au fost dragi. Oameni pe care i-am iubit şi oameni pe care iam urât. A existat însă o singură persoană pe care mi-a fost mai mare dragul să o urăsc. — De ce faci aşa ceva? am auzit o voce pisicită de femeie, pe când mă învârteam prin hol în drum spre sala de sport a celor din anul doi. Am rămas pe loc, uitându-mă fix în ochii lui Tatum Brandt care, roşie la faţă, le ţinea piept nesuferitului de Madoc Caruthers, fratele meu vitreg, şi prietenului său, Jared Trent. Ei stăteau pe hol, lângă dulapuri, cu figurile lor imperturbabile, neascunzându-şi plictiseala, în timp ce ea se agăţase cu disperare de bretelele rucsacului ca de un colac de salvare.




8 megjegyzés:

  1. Szia Anita!
    Esetleg megvan neked angolul is a Rival? Már szerintem mindenhol kerestem, de nem találom sehol sem. Nagyon örülnék, ha ki tudnál segíteni!
    Előre is köszönöm, ha válaszolsz.

    Egy lelkes blogolvasód
    Fanni

    VálaszTörlés
  2. Szia Anita! Megtisztelettesnek venem es nagyon orulnek ha engem is be tudnal a blogolvasoid koze venni. Koszonom szepen.

    VálaszTörlés
  3. Szia Anita! Szeretnék meghívót kérni a blogodhoz ha lehetséges. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  4. Szia Anita! Hogyan lehet a blodoghoz meghívót kapni? Válaszodat előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Régebben is látogatója voltam a blogodnak és szeretnék meghívót kérni. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Régebben sokat látogattam az oldaladat és ennek köszönhetően rengeteg könyvet ismerhettem meg. Ezért is szeretnék tőled meghívót kérni. Előre is köszönöm szépen neked.

    VálaszTörlés
  7. Szia Anita

    Nagyon rég óta követem a blogod és nagyon szeretnék egy meghívót kerni tolled.Koszonom szépen előre is.

    VálaszTörlés
  8. Szia Anita!
    Sokat látogattam az oldadat régen, ezért ha lehetséges kérni szeretnék én is egy meghívót.
    Köszönöm szépen előre is!:)

    VálaszTörlés

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2)  After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe...