Összes oldalmegjelenítés

2018. április 3., kedd

BOOK

Amanda Bouchet The Kingmaker Chronicles

Beth Flynn Nine Minut
Beth Reekles The ​Kissing Booth
Blake Austin 9 ​Letters
Brigid Kemmerer Elemental

Charlotte E Hart Innocent eyes
Christina Lauren Beautiful Bastard 
Colleen Hoover November ​9 
Colleen Hoover · Tarryn Fisher Never ​Never 1-3
Colleen Hoover Without ​Merit

Elle Kennedy The ​Goal
Elle Kennedy The ​Chase (Briar U 1.)
Elle Kennedy · Sarina Bowen  WAGs
Erin Watt The Royals
Erin Watt When ​It's Real

Ginger Scott Wild ​Reckless (Harper Boys 1.)

J. C. Reed The ​Lover's Promise
J. C. Reed Surrender ​Your Love
Jessica Sorensen The ​Prelude of Ella and Micha
J. R. Ward Devil's ​Cut (The Bourbon Kings 3.)
Jay Crownover Marked Men
Jennifer L. Armentrout Wait for You
Jennifer L. Armentrout  Titan
Jodi Ellen Malpas With ​This Man

Katie McGarry Pushing the Limits
Kristen Callihan Idol ​(angol) (VIP 1.)
                          Managed

Lisa J Hobman The Worst of Me: Sonic Idols Book 

Melissa Grey The ​Girl at Midnight
Monica Murphy The Rules

Pam Godwin Dark ​Notes
Penelope Douglas Rival (Fall Away 2.)
Penelope Ward Gentleman ​Nine 
Penelope Ward · Vi Keeland Dear ​Bridget, I Want You
Penelope Ward Vi Keeland ·  Mister ​Moneybags
Penelope Ward Drunk ​Dial

Roan Parrish Riven Rend

Sarina Bowen · Elle Kennedy Him 1,2 Sarah Castille Luca (Ruin & Revenge 2.) S. C. Stephens Thoughtless 
Sierra Cartwright Boss (The Donovan Dynasty 3.)
Sydney Landon  Lucian & Lia 

T. M. Frazier King ​(1,2,3,4
T. M. Frazier The ​Dark Light of Day 

Vi Keeland · Penelope Ward The Rush 1,2

69 megjegyzés:

  1. Szia :) Elle Kennedy-től a Briar U sorozat első részét, a The Chase-t meg tudod esetleg szerezni? Már mindenfelé kerestem, de sehol sincs fent :(

    VálaszTörlés
  2. Utánna nézek, ha megvan feltöltöm az oldalra.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Szia!Sajnos a Chase-t Elle Kennedytől nem találom a blogodon.El tudnád küldeni esetleg nekem e-mailen?Előre is nagyon köszönöm,az e-mail címem: tihanyi.lilien@freemail.hu

      Törlés
    2. Szia! Sajnos én sem találom. Esetleg nekem is el tudod küldeni, vagy valami linket hogy hol találom meg
      Előre is köszönöm
      email címem: danicica999@gmail.com

      Törlés
    3. Sziasztok valaki nekem is el tudná küldeni a the Chase-t? kovirebi14@gmail.com

      Törlés
    4. Sziasztok, valaki el tudna nekem is kuldeni a chase-t? kabigail86@gmail.com elore is koszonom

      Törlés
    5. Sziaa nem találom Elle Kennedy-től a Chaset illetve a Risket esetleg el tudod küldeni nekem e-mailben ? oliviakovacs3245@gmail.com
      Előre is köszönöm 😍

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia:)
    Sarina Bowen és Elle Kennedy Him című könyvének a 2. részét(az Us-t) esetleg meg tudod szerezni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia!
      El tudnád küldeni nekem Elle Kennedy és Sarina Bowen Us című könyvét? Email címem: sovakadri@gmail.com
      Előre is köszi :)

      Törlés
    3. Helló! valaki eltudná küldeni a Elle Kennedy The risk és a Elle Kennedy és Sarina Bowen Us című könyvét? hegeduskrisztina2019@gmail.com Előe is köszi

      Törlés
    4. Hello valaki elküldené mekem Elle Kennedy és Sarina Bowen US című könyvét? emese.majthenyi@gmail.com
      Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
    5. Sziasztok! Esetleg nekem is el tudnátok küldeni? E-mail címem: horvathhhrenata@freemail.hu
      Előre is nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés
    6. Sziasztok! :)
      Ha esetleg valakinek megvan az Us című könyv, akkor el tudná nekem is küldeni?
      Előre is köszönöm!
      urbanheni0629@gmail.com

      Törlés
    7. Sziasztok! :)
      Nekem is el tudná küldeni valaki?
      a.zsuzsanna96@gmail.com
      Előre is köszönöm!!

      Törlés
    8. Sziasztok, valaki akinek megvan eltudná nekem is küldeni Elle Kennedy és Sarina Bowen Us című könyvét? teokanemeth@gmail.com
      Előre is köszönöm! :)

      Törlés
    9. Sziasztok! :)
      Ha esetleg valakinek megvan az Us című könyv, akkor el tudná nekem is küldeni?
      marcycica07@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
    10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az esthpapp@gmail.com címre? És netán a 2. rész, a "The risk" nincs meg esetleg?;)
    Előre is nagyon köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  7. Az előzőből, ha nem látszódna, hogy a The chase könyves hozzászólásokhoz írtam én is, akkor pontosítom, hogy Elle Kennedy The chase és a The risk c. könyvek érdekelnének ;) . Ha el tudnád küldeni az esthpapp@gmail.com email címre, nagyon örülnék neki! Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Valaki nekem is át tudná küldeni a The Chaset? Ha esetleg megvan a The Risk is akkor legyen szíves azt is. Az e-mailem hblankuska@gmail.com
    Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    El tudnád nekem is küldeni Sarina Bowen & Elle Kennedy Him2 (Us) című könyvét?
    E-mail címem: majoranna112@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Nekem is el tudnád küldeni Sarina Bowen és Elle Kennedy Us című könyvét? Nagyon örülnék neki, sehonnan nem tudom megszerezni:(
    E-mail címem:szekerebeka@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Engem érdekelne a Him 2, a WAGs és Elle Kennedy Chase. Ha esetleg a Briar U-nak a többi részét is meg tudtád találni, annak nagyon örülnék. Mindenhol kerestem már őket, de sehol sem találom :( E-mailem: kandice.blogger@gmail.com Előre is nagyon nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Szia, esetleg nekem is el tudnád küldeni a 'The Chase'-t? Sehol sem találom.:( Az e-mail címem: dettike200003@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Nekem is elküldenétek légyszi Elle Kennedy Chase könyvét?? felleg@gmail.com , előre is nagyon köszönöm!!! :)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Nekem is elküldenéd Elle Kennedy Chase című művét? mathe.niki0725@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Én is szeretném elkérni az US -Him#2 Sarina Bowen&Elle Kennedy könyvet zvarga68@gmail.com email címre. Előre is nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  16. Szia! El tudnád küldeni nekem esetleg Elle Kennedy & Sarina Bowen HIM#2 (US) c. könyvét? Nagyon hálás lennék érte! Előre is nagyon köszönöm! :)
    e-mail címem: vizililiom02@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a him 2-t? Nagyon örülnék neki!
    Email címem: berenyianiko97@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok! A Risk-et valaki esetleg el tudnád küldeni nekem? Az email címem: pocsjulianna@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm!!

    VálaszTörlés
  21. Szia! Esetleg Elle Kennedy-től a The Chase-t nekem is el tudnád küldeni? Az E-mail cím: moonrebecca88@gmail.com
    Hálásan köszönöm!!

    VálaszTörlés
  22. Szia��
    Elle Kennedy és Sarina Bowen Us (Him 2) című könyvét el tudnád nekem küldeni a nemeth.david@outlook.hu email- címre? Sajnos csak az első részét találtam az oldaladon, és nagyon érdekelne a második rész �� Előre is köszönöm ��

    VálaszTörlés
  23. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  24. Elle Kennedy és Sarina Bowen Us című könyvét valaki el tudná küldeni az edemjen@hotmail.com című emailre?

    VálaszTörlés
  25. Szia! Esetleg Elle Kennedy-től a The Risk-et nekem is el tudnád küldeni? luca.molnar98@gmail.com. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  26. Szia, Elle Kennedytől a Risket nekem is át tudnád küldeni? focca@citromail.hu
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  27. Szia! Esetleg Elle Kennedy-től a The Risk-et nekem is el tudnád küldeni? evi.p.kovacsne@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  28. Szia Anita!
    Valamiért nem tudom használni az oldaladat, pedig nagyon szerettem. Tudsz küldeni esetleg egy meghívót??
    Előre is köszi!!

    VálaszTörlés
  29. Szia Anita! Sajnos valamiért nem tudom használni az oldaladat pedig nagyon imádom! Ha lehetséges tudnál nekem küldeni egy meghívot? hajdu_ibolya@yahoo.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  30. Szia Anita! Rosszúl írtam az e-mail címemet, a helyes címem hajdu_ibi@yahoo.com Meghivódat mégegyszer előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  31. Szia Anita! Nagyon szeretem az oldaladat, eddig minden könyvet amit pdf formában kerestem nálad megkaptam,aminek nagyon örülök és hálás vagyok érte, hogy feltöltötted, azonban a minap mikor ujjabb könyvet kerestem, meghívó nélkül nem tudtam belépni az oldalra. Ha lehetséges tudnál nekem küldeni egy meghívót a következő email címre: tothkrisztina2004@gmail.com ?! Előre is köszönöm szépen!♡

    VálaszTörlés
  32. Kedves Anita olvasom könyveid.Szeretnék egy meghívót ha van rá lehetőség.az email címem balinteniko84@gmail.com.Kőszőnöm szépen.

    VálaszTörlés
  33. Kedves Anita!

    Ha van rá lehetőség szeretnék egy meghívót, mert már hetek óta nem tudtam könyvet letölteni tőled! az email címem: jakubeklilla@gmail.com

    Köszönöm szépen előre is!

    Lilla

    VálaszTörlés
  34. Szia Anita! Neked és ennek a fantasztikus oldalnak is köszönhetem, hogy imádok olvasni és hatalmas könyvmoly lettem. Nem tudom miért lett privát az oldal (egyébként nagyon sajnálom, bármi is vezetett hozzá), de szeretnék kérni egy meghívót ha lehet.
    Az email címem: laszloffyeszter00@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  35. Szia Anita!
    Csatlakozom az előttem szólókhoz, imádom az oldalad! Szeretnék kérni egy meghívót vagy a Him 2-t a szabodorcuss@gmail.com címre. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  36. Szia! Sarina Bowen: Us című könyvéhez tudnál küldeni egy linket, erre az email címre? akunaki00@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia Anita!
    Kérhetnék esetleg én is egy meghívót?
    katakarolyi89@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  38. Szia Anita!
    Esetleg én is kérhetnék egy meghívót vagy a Him második részét?
    Az email címem bpajzos@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm! ❤️

    VálaszTörlés
  39. Szia Anita!
    En is szeretnék kérni tőled egy meghívót.
    Az e-mail címem: erno0902@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  40. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a Him - Ez a srác második részét? Nagyon köszönöm! E-mail címem: repas.timea199618@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  41. Szia Anita,
    Tudnál nekem is küldeni egy meghívót?
    Nagyon örülnék neki😊
    Illetve el tudná nekem küldeni valaki Elle Kennedy: The Risk c. könyvét és az Us c. könyvet a veronika.farkas90@gmail.com címre.
    Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  42. Szia, ha megvan esetleg Elle Kennedy: The Risk c. könyve, el tudnád küldeni nekem? Köszönöm előre is. Az e-mail címem annamari.simon@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És Elle Kennedy: US című könyvét is szeretném, ha megvan és kérhetem esetleg. Köszönöm

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  43. Szia!
    Nekem is el tudnád küldeni Sarina Bowen és Elle Kennedy Us című könyvét? Nagyon örülnék neki, mert már régóta keresem a 2. részt.
    E-mail címem: anna.uj2004@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. Szia. El tudnád küldeni Elle Kennedy és Sarina Bowen WAGs-?
    Előre is köszönöm :)
    Email címem: anna.liptak02@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia.szeretnék egy meghívót kérni, előre
    Is köszönöm
    karolinab101@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia. Ha lehet akkor én is szeretnék kérni egy meghívót. E-mail címem: joci9237@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem is el tudnád küldeni Sarina Bowen és Elle Kennedy Us című könyvét? Nagyon örülnék neki. E-mail címem:jayilona0@gmail.com
      Előre is nagyon köszönöm.

      Törlés
  47. Szia! Nekem is el tudnád küldeni Elle Kennedy és Sarina Bowen WAGs című sorozatát? Nagyon köszönöm! hiorychan@gmail.com

    VálaszTörlés

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2)  After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe...