Összes oldalmegjelenítés

2018. május 7., hétfő

Sarah Castille Luca (Ruin & Revenge 2.)

Sarah Castille Luca (Ruin & Revenge 2.)

The ​mafia men of New York Times bestselling author Sarah Castille’s Ruin & Revenge series are hard, hot, and ruthless. They show no weakness and take no prisoners. But the right woman can soften their stone cold hearts and make them come alive with dark desire.
Luca Rizzoli was nearly destroyed by a brutal betrayal that cost him his family. Now a ruthless crime boss in Las Vegas, he lets nothing touch his frozen heart…until a smoldering encounter with a beautiful stranger ignites his passion. One night isn’t enough for a man who takes what he wants―and Luca will do whatever he can to possess his mysterious temptress…
Police detective Gabrielle Fawkes lives for revenge. She lost everything at the hands of an unforgiving ruler of the Vegas underworld. Now she wants to see him six feet under. But when a near-fatal attack leads her into Luca’s arms, what was meant to be one night of unbridled passion becomes something forbiddingly more. Luca has his own agenda, but when strong, determined, kick-ass detective Gaby sets her sights on her target, Luca feels compelled to stand by her side and protect her at all costs. However, pursuing danger comes at a high price―and both Gaby and Luca must work together in order to eliminate the dark enterprise that threatens them, in Luca by Sarah Castille.


48 megjegyzés:

  1. Szia. Ne haragudj hogy ide írom de nem tudok üzenetet küldeni. Nagyon szeretném elolvasni Sarah Brianne Made Man könyveit és reméltem te tudsz ebben nekem segíteni

    VálaszTörlés
  2. Szia, küldj elérhetőséget és küldöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nekem is el tudod küldeni magyarul a made man sorozatot?

      Törlés
  3. nyirine.a@gmail.com Nagyon szépen köszönöm 😁 😁

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Sziia ne haragudj eltudnád nekem is küldeni a mad man teljes sorozatot.? dyavargane@gmail.com emailra. Elöre is köszönöm.

      Törlés
  5. Szia.
    Ezt a sorozatot èn is szeretnèm ha lehet.
    Előre is köszönöm.;)

    VálaszTörlés
  6. anna21.mobil@gmail.com
    Köszönöm szèpen.
    Szèp napot

    VálaszTörlés
  7. Szia!Amit ide felteszel könyveket azok magyarul nem jelentek még meg !Nagyon érdekelne engem !Ha esetleg meg vannak magyarul elküldenéd nekem?eva.mike1982@freemail.h
    Elöre is köszönöm !

    VálaszTörlés
  8. Szia ez a sorozat ha megvan magyarul elküldöd ? kaman.livia3@gmail.com köszi Plusz ha még van az írónőtől olyan könyved ami meg megvan magyarul azt is szivesen várom :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Anita! Elkuldjem a Ruin & Revenge masik ket reszet angolul? Akkor megoszthatod a tobbiekkel is...

    VálaszTörlés
  10. Szia Anita! Nekem is elküldenéd légyszíves ezt a sorozatot? kicu1717@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Szia Anita
    Nekem is elküldenéd lègyszives nekem is ezt a sorozatot?😊 baloghmariann91@gmail.com.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Szia Anita
    Eltudnád esetleg nekem is küldeni a Made Man sorozatot angolul?
    Előre is nagyon szépen köszönöm.
    e.bia@freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. Szia Anita!
    Elküldenéd nekem ezt a sorozatot ?
    Előre is köszönöm
    Rózsa

    VálaszTörlés
  14. sagirozsa200689@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia.A Made man sorozatért én is hálás lennék.
    gyorgyviki92@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Szia! A made man sorozatot el tudnád nekem is küldeni. Előre is köszönöm :)
    kochnyaklilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! A Made Man sorozat 4 részét valaki el tudná küldeni magyarul nekem is? janutaviktoria@gmail.com Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  19. Szia!A Made Man sorozatot el tudnád küldeni?Nagyon szépen köszönöm! vighmoncsi24@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia. A Made Man sorozatot én is igényelném, ha lehetséges. Köszönöm. femagdi@yahoo.com

    VálaszTörlés
  21. És meg szeretném kérdezni, hogy véletlenül nincs meg, vagy nem tudod beszerezni Alexis Abbott Hitman sorozatát? Előre is köszönöm. femagdi@yahoo.com

    VálaszTörlés
  22. Szia.A Made Man sorozatot valaki eltudná küldeni.
    kriszti1004@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok. A Made Man 2-3-4 részét valaki eltudná küldeni nekem magyarul? Már nagyon el szeretném olvasni 😀
    kvcs.lilla18@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! A Made Man sorozat angol nyelvű részeit el tudná valaki küldeni nekem? Köszönöm szépen előre is!
    varani84@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia valaki eltudná küldeni a Made Man sorozatot magyarul köszi bhegyi281@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia
    Valaki eltudna nekem is kuldeni magyarul a made man sorozatott magyarul
    Elore is koszonom
    rvidak96@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia nekem is el tudná küldeni magyarul a made man sorozatot magyarul? Köszönöm szépen 😊
    restyanszki1990@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia nekem is el tudná küldeni magyarul a made man sorozatot magyarul? Köszönöm szépen 😊
    restyanszki1990@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia nekem is el tudnád küldeni magyarul a made man sorozatot?Köszönöm szépen :)
    eva.boni1986@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia Anita a Made Men sorozatot magyarul el tudnád küldeni Nekem is? andi0106@gmail.com Nagyon köszönöm😉

    VálaszTörlés
  31. Nagyon szeretném elolvasni Sarah Brianne Made Man teljes sorozatot magyarul és reméltem te tudsz ebben nekem segíteni. Nagyon szépen köszönöm előre is.
    Email: zeva1972@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a justbook.fordítva oldalon tudod olvasni. 4 könyv le van már fordítva az 5. Részt most fordítják

      Törlés
  32. Valaki nekem is eltudna küldeni a made man teljes sorozatát, mert nem találom sehol. Előre is köszönöm. Email:szanics78@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia, a MADE MAN sorozatot nekem is eltudnád küldeni magyarul? E-mail: dodi.dobos@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Nekem is eltudnád küldeni a made man sorozatot magyarul? E-mail címem: f.eszter747@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  35. Szia, hátha tudsz segíteni, én is kedvelem a Made mensorozatot, de én angolul szeretném megszerezni, esetleg meg van neked?
    Köszönöm előre is. :) fb0412@citromail.hu

    VálaszTörlés
  36. Én is szeretném kérni a sorozatot kőszőnőm szépen.... akovacs0321@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia, én is szeretném a made man sorozatot magyarul, köszi😊
    szirmaimeli95@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Én is szeretném elkérni a Made man című sorozatot magyarul.
    Előre is köszönöm!
    strauchlilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia Anita! Ezt a sorozatot én is szeretném magyarul, ha lehetséges.
    ibolyabacso@ gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia szeretném elkérni a mad man teljea sorozatot. dyavargane@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2)  After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe...