Összes oldalmegjelenítés

2018. március 23., péntek

Jodi Ellen Malpas With ​This Man

Jodi Ellen Malpas With ​This Man


Jesse Ward is back in the newest novel in the #1 New York Times bestselling This Man series!
Life is good for Jesse „The Lord” Ward. Perfect, actually. He still has the charm, he's in great shape, and he still reduces his wife, Ava, to a pool of desire with a mere look. He's in full control, just how he likes it.
But Jesse's perfect world falls apart when a terrible accident lands Ava in the hospital with a life-threatening head injury. Devastated and angry, he feels like his entire existence hangs in the balance. He cannot survive without this woman’s love. So when she finally comes around, his shaking world begins to level out. But his nightmare doesn’t end there. It’s only just begun. Because his wife can’t remember the last sixteen years of her life. That’s all of him. All of their time together. He is a stranger to her.
Now Jesse must do whatever it takes to find her memories . . . and help her fall madly, passionately in love with him all over again.



16 megjegyzés:

  1. Istennő vagy, de ezt eddig is tudtuk! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, de kedves vagy :D
      Alig várom, hogy magyar nyelve is le legyen forditva.

      Törlés
    2. Ne is mondd, bízom benne, hogy az előző részek után lefordíttatják! :-) A Bourbon királyai 3. része nincs meg véletlenül? Remélem, azt is lefordítják majd...

      Törlés
    3. Utánna nézek, ha megvan felteszem.

      Törlés
  2. De jó !!! Nagyon vártam 😀
    De nem tudom letölteni ( hibás )!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hibás, csak nem pdf formátumú,hanem epub, de fel fogom tenni pdfben is.

      Törlés
    2. Igen , légyszíves .Kérném pdf-ben .

      Törlés
    3. A második link a pdf formátumu.

      Törlés
    4. Köszönöm szépen 🤗 A kedvencem , nagyon várom hogy magyarul is meglegyen 😗

      Törlés
    5. Én már egy csomoszor olvastam a sorozatot de számomra megunhatatlan.

      Törlés
    6. Elolvastam és IMÁDOM !!!!Még angolul is imádtam , alig várom a fordítást,megunhatatlan.Nevettem ,sírtam újra és újra. Örök kedvenc marad számomra 💚❤💙

      Törlés
    7. Utánna kérdeztem a kiadónál amelyik kiadta a többi Jodi Ellen könyvet és állitólag az IDÉN KIADJÁK A KÖNYVET!!!

      Törlés
  3. Szia ! Nincs még meg véletlenül magyarul ? Esetleg nem tudsz valamit a megjelenéséről ? Nagyon várom már :) Köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Én is utána kérdeztem és azt mondták az idén nem tervezik kiadni :( szerintetek sincs rá semmi esély?

    VálaszTörlés
  5. Szia azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet meghívott kapni a magyar fordításu oldalához mert oda nem tudok felmenni letolteni😔 nagyon szeretnék oda meghivot mert imádtam azt az oldalad köszönöm a választ előre is.!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!🙂 Én is szeretnék meghívót kapni az oldalra, egy ideje nem elérhető a blog és nagyon szeretnék meghívott lenni! Köszönöm szépen 🙏

      Törlés

Roan Parrish Riven Rend

 ROAN PARRISH REND (RIVEN #2)  After a whirlwind romance, a man with a painful past learns to trust the musician who makes him believe...